آموزش عروسک دختر کانگورویی

بسم الله الرحمن الرحیم
آموزش عروسک دختر کانگورویی توسط بانو بهار در سایت مابانو

سر:یه حلقه ی سه تایی و بعد به ۶۰ رسونده ۶، ردیف ساده بافی و بعد کم کرده کامل پر کنید.تمام

پاها: ابتدا یه حلقه سه تایی و بعد به چهل و دو رسونده و رج بعدی دو ردیف ساده بافی و بعد از یک نقطه که علامت گذاشته آید در سه رج سه تا کور کرده تا حالت برآمدگی روی پا ایجاد شود و بعد ساده بافی با ۳۰ یا ۳۳ دانه پا را بافته به اندازه ی دلخواه و دو عدد بعد کنار هم گذاشته و با هم میبافیم.
بدن: پاها که بهم وصل شد از قسمت جلو اضافه میکنیم در دو یا سه ردیف و یکی بافته و از دومی دو تا فقط قسمت جلو بعد چند ردیف ساده بافی و بعد شروع به کم کردن، برای اینکه بلندی کار حفظ شود بین کم کردن دو ردیف یا سه ردیف ساده بافی میکنیم تا به گردن برسیم که حدود ۱۸ الی ۲۰ دانه باقی بماند و تو شو کامل پر میکنیم و گردن که باز هست و کور نشده سر را رویش قرار داده و دور تا دور میدوزیم.
دستها: یه حلقه به ۴۲ رسونده و چند دور ساده بافی میکنیم و بعد شروع به کم کردن و مابین کم کردن سه الی چهار ردیف ساده بافی میکنیم تا بلندی دلخواه.
کیسه ی جلوی شکم: یا پایه کوتاه یا پایه بلند فرقی ندارد، به اندازه ی جلوی شکم زنجیره زده و بعد چند ردیف بافته و.بعد از طرفین کم کرده تا حالت نیم دایره تشکیل شود و.به جلوی شکم دور تا دور دوخته شود.تمام.
عروسک داخل شکم اختیاری است و بستگی به خلاقیتتان دارد.
کلاه: سر را که به ۶۰ رساندیم، مثل سر باز دایره ای را به ۶۰ میرسانیم و ساده بافی تا مرحله ای که اندازه ی سر شود، اندازه که شد کم نمیکنیم و روی سر قرار میدهیم.
موها : بستگی به علایقتون داره و هر مدلی که دوست دارید.
تمام

آموزش عروسک دختر کانگورویی
آموزش عروسک دختر کانگورویی

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش عروسک دختر کانگورویی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن