فال سال ۲۰۱۵

فال سال متولدین نیمه دوم سال ارسال توسط بانو الینا

سال ۲۰۱۵ برای متولدین شهریور ماه یک سال پرچالش خواهد بود. نمی توان گفت که در این سال پاداش و موفقیتی وجود ندارد اما این سال نیاز به مقدار زیادی کار سخت دارد.
برای ورود به این سال نیاز به کلیدی به نام سازش خواهید داشت. در مواردی نیش زبان خود را با خوش آمد گویی جایگزین کنید بخصوص زمانی که در جمع حضور دارید حتی اگر در مقابل طبیعت زبان خود قرار بگیرید.
برای متولدین شهریور ترسی از کار سخت وجود ندارد. امسال فصلی از صرفه جویی است.
در سال ۲۰۱۵ برای متولدین شهریور سالی پر چالش خواهد بود که در پی آن نیاز به مبارزه در زندگی شخصی و شغلی است که با تغییرات بزرگ در پایان سال شما بسیار قوی تر خواهید شد.
در سال ۲۰۱۵ به میزان زیادی خود را خواهید شناخت که بیشتر آنها جنبه های مثبت شما هستند. سال ۲۰۱۵ برای متولدین شهریور همچون یک آینه در جلوی شماست که خودتان را بخوبی در آن خواهید دید و شناخت.

 

در سال ۲۰۱۵ برای متولدین مهر ماه سیاره ها هم تراز قرار گرفته اند و پیش بینی فال شما این خواهد بود که درب های مختل به سوی شما گشوده خواهند شد و می توانید شاهد فرصت های بسیاری باشید و از آنها استفاده کنید.
برای متولدین مهر ماه ، سال ۲۰۱۵ یک سال فوق العاده با ارزش خواهد بود. در این فرصت اجازه ندهید که درخشش شما از دست برود. در این سال به چیزهای خوشحال کننده روبرو شده و با آغوش باز به استقبال تمام تغییرات بروید.
ستارها در این سال در کنار شما هستند ، پس مطمئن شوید که شما را به استفاده از زندگی خود به کمال خواهند رساند. لذت بردن از بخت و اقبال خوب خود را در این سال به یاد داشته باشید اما توجه داشته باشید که بیش از حد افراط نکنید.
شما به طور طبیعی زندگی میکنید و زندگی شما با اطمینان و مقیاس های کاملا متعادل در تعادل است اما در این سال انقدر چیزها خوب هستند که اگر بیشتر از این شوند احتملا بد خواهند شد. این زمان برای درخشش شماست پس با اعتماد به نفس برای لذت بردن از هر لحظه آن پیش بروید.

 

فال سال ۲۰۱۵ برای متولدین آبان پیش بینی یک سال با ارمغانی از تغییرات قابل توجه و چشمگیر را خواهد داشت. متولدین آبان در سال ۲۰۱۵ آماده برایدریافت انواع پاداشها از گوشه و کنار باشند. اما شما باید برای بدست آوردن آنها سخت تلاش کنید و از زمان راحتی خود فاصله بگیرید و سعی کنید چیزهای جدید بدست بیاورید.
اغلب متولدین آبان ، بزرگترین منتقد خودشان هستند و در سال ۲۰۱۵ شما نیاز به آموزش برای غلبه بر این مسئله دارید. شما چندین سال است که سخت کار و تلاش کرده اید و دچار شکست های متعدد شده اید. اما همه چیز به سمت خوب شد در حال تغییر است و شما فقط باید با آغوش باز از آنها استقبال کنید. دنیای شما باید بدون شک و تردید و احساس عدم امنیت باشد.
علامت نشان شما در این سال می گوید که همه چیز در زندگی که نیازمند بدست آوردن و بهبود است فقط به کار عملی نیاز ندارد. این تغییرات به نظر دلهر آور است اما شما شادتر از این خواهید بود زیرا آنها را بدست خواهید آورد.

 

فال صورت فلکی کمان دار در سال ۲۰۱۵ به شما این فرصت را برای بهبود مهارتهای خود به عنوان زمانی برای نشان دادن نگرشهای جدید خود را نسبت به زندگی ،خواهد داد.
در چند سال گذشته شما تغییرات بزرگی را تجربه کرده اید و در حال حاضر زمان تعریفهای تازه فرا رسیده. حالا شما یک ایده بهتر از آنچه واقعا در زندگی می خواهید ،دارید و آماده اید به سمت آن حرکت کنید.
سال ۲۰۱۵ برای متولدین آذر سالی سراسر از تغییراتی است که چند سال پیش آنها را خواسته بودید.
شغل شما و روابط و حتی چشم اندازهای شما و همه چیز توسط همین تغییرات دچار تغییر شده اند.
شما آماده برای متوقف کردن تلاش ها و شروع یک لذت بردن واقعی از زندگی خود در سال ۲۰۱۵ هستید. البته که این فقط برخی از فرصتهای ارائه شده برای انجام آنچه که میخواهید است.

 

 

فال سال ۲۰۱۵ برای متولدین دی ماه پیش بینی می کند که یک سال از تغییرات برایتان خواهد بود. شما در این سال در تلاش برای تغییرات دنیا هستید اما به جای آن به دنبال تغییر خود باشید.
ثبات مالی وجود دارد و در نهایت در چنگ شما خواهد بود. تصمیم گری های بزرگ در مورد چیزهای مهم از قلب شما بر خواهند خواست. شما در حال کار در جهت تحقق اهداف و ایده ال های خود و تبدیل شدن به شخصی که همیشه می خواستید باشید ، هستید.
در سال ۲۰۱۵ خود را کمی واقع بین و جدی تر از حد طبیعی خواهید یافت. با واقع گرایی در این سال به نتایجی که باعث تغییر دنیا شوند نخواهید رسید و شما می توانید خود را با دنیا وفق دهید.
از آنجا که شما مصمم در به آغوش گرفتن سال ۲۰۱۵ به عنوان زمانی برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی خود فکر میکنید و به دنبال آینده و لحظه ای چشم برنداشتن از اهداف بزرگ هستید و سخت به دنبال تغییرات بزرگ در زندگی خود و برای رسیدن به آنها هستید همه چیز خوب خواهد بود.

 

فال سال ۲۰۱۵ برای متولدین بهمن پیش بینی میکند که تمرکز شما در بیان خلاقانه و رشد عاطفی متمرکز شده است. امسال به دنبال رویاهای خود و رها کردن خود در آنها هستید. امسال نیاز دارید که در زندگی شغلی خود انعطاف پذیری معقول داشته باشید تا به شکوفایی واقعی برسید.
سال ۲۰۱۵ برای متولد بهمن ماه یک سال با رویاهای بسیار بزرگ است. سیارات به شما انرژی مثبت اهدا میکنند و این باعث نگرش مثبت شما در این سال خواهد بود و شما مشتاق تر و با انگیزه تر و همچنین خوش بین تر از همیشه خواهید بود. این نگرش بهبود یافته نسبت به زندگی اطرافیان را به سمت شما کشیده و آنها نیز الهم بخش شما برای دستیابی به چیزهایی که تصور میکنید خواهند شد.
در سال ۲۰۱۵ شما برخی چالشهای عاطفی خواهید داشت که برای رهایی از آنها باید بدانید که چگونه با آنها برخورد کنید. آنها تاثیر بسیار زیادی بر روابط شخصی شما خواهند گذاشت. در سال ۲۰۱۵ شما در یک موقعیت مثبت قرار گرفته اید و این موقعیت به تغییرات بزرگ نیاز دارد.

 

 

متولدین ماه اسفند در سال ۲۰۱۵ با فشار شدیدی روبرو خواهند شد. پیش بینی میکنم که سال ۲۰۱۵ مقدار زیادی استرس از طرف محیط کاری و خانوادگی به شما وارد شود. به همین دلیل افکار خود را عاشقانه و آرامتر نگه دارید و از منابع لذت بخش استفاده کنید.
شما ممکن است احساس ضعف در این سال داشته باشید ، اما اگر در حفظ تمرکز خود بر آنچه با اهمیت تر است ، از صدمه بیشتر به خود جلوگیری خواهید کرد و با اعتماد به نفس بسیار زیادی درباره همه چیز پیرامون خود خواهید بود.
شما در این چند سال گذشته بطور دائم در زیر همین فشار بوده اید و با آن ناآشنا نیستید و سخت با آن مبارزه کردید البته مبارزه در زندگی خانوادگی و شغلی خود و امسال نیز به همان شکل است و تعادل بین این مبارزات بسیار سخت خواهد بود و نیازمند تلاش بسیار شماست.
در این سال احساسات شما به میلیونها جهت کشیده میشود اما خبر خوب این است که این دوره در انتهای خود است و به زودی شما شاهد یک آرامش واقعی خواهید بود و این شروع در حوالی پایان سال ۲۰۱۵ خواهد بود پس با صبر و شکیبایی ویژه خودتان امسال نیز به مبارزه موفقت آمیز خودتا ادامه دهید که تا پیروزی راهی کوتاه هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن